Všeobecné obchodní podmínky se řídí podmínkami pořádající CK.


Zájezdy je možno rezervovat na našich webových stránkách pomocí rezervačního formuláře, který naleznete u každého zájezdu, nebo zaslání poptávky emailem, případně nejrychlejší způsob telefonicky.


Na základě Vaší poptávky ověříme aktuální cenu a dostupnost a domluvíme termín zaslání smlouvy, buď elektronicky, nebo v naší kanceláři.


Do doby platnosti rezervace je třeba podepsat Smlouvu o zájezdu a uhradit zálohu (případně celou částku, dle data zájezdu).


Po závazném potvrzení smlouvy se storno podmínky řídí podmínkami pořádající CK.


Zákazník je oprávněn reklamovat zájezd u pořádající CK, případně prostřednictvím cestovní agentury. Cestovní agentura nezodpovídá za služby poskytnuté pořádající CK a není oprávněna řešit reklamace zájezdu jménem pořádající CK. Klient uplatňuje reklamaci včas bez odkladu , ideálně již v destinaci u delegáta v průběhu dovolené. V případě nevyřízené reklamace na místě je třeba reklamaci provést hned po návratu z dovolené., nejpozději dle podmínek pořádající CK, zpravidla to bývá nejpozději do 30 dní.


Osobní údaje klientů jsou chráněny v souladu s platnými zákony České republiky o ochraně osobních dat, především dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.